قدردانی جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور از تلاش ها ی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه ازمایشگاه

دکتر حسن قجاوند رئیس هیئت مدیره صنف آزمایشگاهیان کشور در پی دیدار نمایندگان صنفی استان با ریاست دانشگاه گیلان با اشاره به نگاه مثبت دانشگاه وشخص ریاست دانشگاه در خصوص درون سپاری های آزمایشگاه های استان و جذب نیرو های دانش آموخته علوم آزمایشگاهی افزود . اقدامات بسیار ارزشمند ریاست محترم دانشگاه در خصوص احداث و تجهیز آزمایشگاه بزرگ مرکزی استان و نیز تخصیص ۶۰ پست از استخدامی های اخیر به جذب نیرو های علوم آزمایشگاهی یعنی نگاه مثبت ایشان به امر تشخیص و سلامت جامعه.

رئیس جامعه ازمایشگاهیان بالینی کشور همچنان از رئیس اداره مور آزمایشگاه های گیلان نیز در خصوص همراهی موثر و تلاش در جهت تجهیز چندین آزمایشگاه برون سپاری شده و جذب منابع مورد نیاز تقدیر کرد و افزود واضح است که سیاست های واحد مجموعه دانشگاه و مدیران همسو باعث این پیشرفت ها شده وی همچنین ابراز امیدواری کرد برخی حاشیه های حضور افراد غیر مرتبط که در اثر سیاست های گذشته ایجاد شده بوده با اتخاذ تصمیمات داخلی و البته گزینه زمان که مورد اشاره مسولین محترم دانشگاه نیز هست حل خواهد شد.

در پایان دکتر حسن قجاوند با اشاره بر شعار جهانی امسال :ما ابرقهرمانان آزمایشگاهی را باورداریم

خواستار باور توانمندی های موثر این عزیزان شد و وجود چنین جلساتی این مهم را ممکن مینماید تشکر مجدد خویش را از ریاست محترم دانشگاه و معاونت درمان و ریاست محترم اداره امورآزمایشگاه ها یاد آور شد.

لینک خبر استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • 184
  • 720
  • 41,784